DATO: 31. aug. 2024
kl.: 09:00
- 15:00
Dag 2: Den 1. september Kl. 9:00 -15:00
STED: Trekantsområdet - Lokation udmeldes til deltagerne senest 6 uger inden kursusstart
RAB TIMER: 12
PRIS: 3.500,- kr.

Fundamentet for din praksis

Underviser: Randi Villebro

FUNDAMENTET FOR DIN PRAKSIS – FRA SELVOPDAGELSE TIL BÆREDYGTIG VÆKST

Datoer

31. august og 1. september kl. 9:00 -15:00 begge dage – Trekantsområdet

28. og 29. september kl. 9:00-15:00 begge dage på Fyn

26. og 27. oktober kl. 9:00-15:00 begge dage på Sjælland

9. og 10. november kl. 9:00-15:00 begge dage i Nordjylland

Dette dybdegående kursus er designet til at guide nye som etablerede alternative behandlere, terapeuter og coaches gennem processen med at skabe et solidt fundament i sin praksis. Kurset omfatter selvopdagelse, definition af ydelser, brandudvikling og kernefortælling, målrettet salg og kendskab til målgrupper, der alle er essentielle faktorer for at etablere en vellykket og bæredygtig praksis. Deltagerne vil gennemgå selvreflektionsøvelser, SWOT-analyse, udvikle deres egne unikke salgspunkter, og lære at forstå deres målgruppe samt hvordan man henvender sig til dem i markedsføring. Kurset vil også dække en grundlæggende branding, udvikling af en kernefortælling og visuel identitet, og afslutningsvis vil deltagerne arbejde med en holistisk forretningsstrategi, der balancerer økonomisk, miljømæssig og social ansvarlighed. 

Deltagerne vil efter endt uddannelse:

·      Have en dyb forståelse af deres motivationsfaktorer og professionelle styrker

·      Være i stand til at identificere og analysere deres målgruppe, marked, beskrive kundeprofiler og konkurrenter

·      Have udviklet klare og overbevisende unikke salgspunkter (USP) og en overordnet brandfortælling

·      Besidde færdighederne til at designe en visuel identitet, der afspejler deres brand og værdier

·      Have formuleret en bæredygtig forretningsstrategi, der inkorporerer både økonomiske mål og sociale samt miljømæssige hensyn

Vi gennemgår følgende emner på kurset:

Selvopdagelse og definition af kerneydelse

·      Dybdegående selvrefleksionsøvelser

·      SWOT-analyse

·      Definering af unikke salgspunkter (USP’er)

Målgruppeanalyse og markedsforståelse

·      Beskrivelse af kundeprofiler

·      Udførelse af markedsundersøgelser

·      Konkurrentanalyse

Udvikling af brand og kernefortælling

·      Branding workshops

·      Formulering af kernefortælling og tekstforfatning

·      Design af logo og visuel genkendelse

·      Synliggørelse af den bæredygtige forretning

Forretningsstrategi og mission

·      Formulering af strategi

·      Forretningsplan og aktiviteter

·      Økonomisk succes i balance med miljømæssig og social ansvarlighed

Når du har deltaget i kurset:

·      Har du opnået dyb forståelse af egne motivationsfaktorer og professionelle styrker

·      Er du i stand til at identificere og analysere egen målgruppe, marked, beskrive kundeprofiler og konkurrenter

·      Har du udviklet klare og overbevisende unikke salgspunkter (USP) og en overordnet brandfortælling

·      Besidder du færdigheder til at designe en visuel identitet, der afspejler eget brand og værdier

·      Har du formuleret en bæredygtig forretningsstrategi, der inkorporerer både økonomiske mål og sociale samt miljømæssige hensyn

·      Har du opnået 12 RAB-point ved gennemførelsen af kurset

PRISEN ER INKLUSIV FULD FORPLEJNING BEGGE DAGE

VED TILMELDING KAN DU VÆLGE KURSUSDATO OG OMRÅDE 

TILMELD DIG HER

Du er naturligvis velkommen til at kontakte mig for yderligere uddybning af kurset og en snak om det er noget for dig inden du tilmelder dig.

randivillebro@gmail.com eller mobil: 9320 2520

Om underviseren, Randi Villebro:

Med mere end 15 års erfaring i forretningsudvikling kombineret med en dybdegående indsigt i sundhedssektoren har jeg positioneret mig som en uvurderlig ressource for komplementære alternative behandlere, terapeuter og coaches, der ønsker at udvide og opnå vækst i deres praksis.

Som uddannet zoneterapeut og healingsmassør kombinerer jeg praktisk erfaring med en dyb forståelse for de udfordringer og muligheder, som alternative behandlere står overfor. Denne holistiske tilgang er kernen i min udviklede model, “Holistisk Vækst-Guide”, som er nøje udformet til at guide alternative behandlere gennem kompleksiteterne i forretningsudvikling, digital transformation og bæredygtighed.

 

Facebook
Twitter
Email