Stærkt fagligt fællesskab

zct er der for terapeuterne.

zct har en stærk viden om terapeuternes behov og situation.

zct har et unikt værditilbud, der matcher terapeuternes behov.

zct indhenter og formidler viden til at inspirerer medlemmerne og forbedre deres forretning og dermed gøre dem mere effektive over for deres respektive klienter.

zct er en kompetence organisation der søger direkte påvirkning og indflydelse på lovgivning indenfor det komplementære område, herunder uddannelses niveau.

Bestyrelsen kender og arbejder for en fælles mission og vision, vi har tydelige målsætninger og er passionerede for at realisere dem.

Vi har fokus på vækst.

Vi ved hvor vi vil hen.

Dette får du også som medlem

Erhvervsansvarsforsikring

Erhvervsansvarsforsikringen er kollektiv og dækker alle zct’s medlemmer.

Dækningsområde

Drift af private klinikker og udearbejde hos private kunder, samt i erhvervslivet indenfor følgende fagområder:

  • Zoneterapi,
  • Akupunktur
  • Massage
  • Kinesiologi
  • Kranio-sakral terapi
  • EFTMR, ERT
  • Kiroterapi
  • Ernærings terapi
  • Heilpraktik
  • Hotstonemassage
  • Laserterapi
  • Biopati
  • Life coaching/psykoterapi
  • Healing/lydhealing/healingsmassage
  • Naturopath
  • Japansk Liftning
Bladet

Medlemsbladet Zoneconnection sendes til din postkasse fire gange årligt.

KODA Gramex aftale

zct indbetaler kollektivt et fast årligt gebyr. Alle zct’s medlemmer kan således frit afspille musik i forbindelse med deres behandlinger. 

Behandlerlisten

Markedsføring af klinikkerne foregår blandt andet via behandlerlisten på www.zct.dk 

Medlemsservice på Intranettet

Når du bliver medlem af zct, får du en kode til vores intranet side, her finder du blandt andet:

  1. Markedsføringsmateriale til brug i klinikken
  2. GDPR regler
  3. Regler for markedsføring og SKAT.
  4. Medlemsbladet i online og pdf version, samt pdf af artikler fra bladene, som frit kan deles på egen hjemmeside.
  5. Zoneterapeutisk fagforståelse
Fuldtids sekretariat  
  1. 4 gange ugentligt telefon kontakt
  2. Hurtig respons på henvendelser via mail
  3. Sparring i forhold til behandling af klienter